Wednesday, November 5, 2014

सुग्रीम यादवलाई प्रहरीद्वारा स्वेक्षाचारी पक्राउ

जिल्ला कपिलवस्तु गा.वि.स.पकडी वार्ड नं.५ बस्ने म सुग्रीम यादव मिति २०७१ अश्विन २३ गते करिब ७ः३० बजे साँझको समयमा गा.वि.स. वाँसखोर वार्ड नं.९ गौरा आफ्नो दिदीको घरबाट मोटर साईकल नं.यू.पी... ....लिएर पकडी तर्फ आउने क्रममा पकडी चोक देखि करिब २०० मिटर पुर्वतर्फ तौलिहवा देखि गएको बस नं. थाहा नभएको भारतीय पर्यटक बसले मेरो मोटर साइकलमा हल्का ठक्कर दिंदा मैले मोटरसाईकल नियन्त्रणमा लिन नसकी सोही दिशा तर्फ आईरहेका गा.बि.स.वांसखोर वार्ड नं.४ बिमिहाँ बस्ने बर्ष अं.७० को सन्तराम अहिर दुर्घटनामा परि गम्भीर घाँइते भएका थिए । अनि मलाई मार्छन भन्ने डरले मोटर साईकल छोडी भागेर भारतको शोहरतगढ आफनो मामा घर गएको थिए । अनि मलाई प्रहरीको मिलोमतोमा सन्तराम यादवको छोरा बद्री प्रसाद यादवले शोहरतगढवाट समातेरा ल्याई भारत र नेपालको सिमाना स्थित चाकरचौडामा ईलाका प्रहरी कार्यालयका प्रहरी सहायक निरिक्षकको नेतृत्वमा गएको प्रहरी टोलीलाई जिम्मा लगाएका थिए ।  मलाई ईलाका प्रहरी कर्यालय पकडीमा ल्याई साँझा करिब ७ बजेको थुनामा राखिएको थियो । पक्राउ गर्दा प्रहरीले पक्राउ पुर्जी दिएको थिएन र थुनामा राख्दा पनि प्रहरीले थुनुवा पुर्जी पनि दिएको थिएन ।

No comments:

Post a Comment